Ügyintézés

Nyomtatóbarát változat

Számlaszámok

Számlaszámok

 

Számlaszámok:

 

Mád Község Önkormányzata Építményadó:                           11734145-15726339-02440000

 

Mád Község Önkormányzata Kommunális adó:                     11734145-15726339-02820000

 

Mád Község Önkormányzata Iparűzési adó:                           11734145-15726339-03540000

 

Mád Község Önkormányzata Bírság és végrehajtási ktg:      11734145-15726339-03610000

 

Mád Község Önkormányzata Kés. Pótlék:                               11734145-15726339-03780000

 

Ipar-kereskedelem és szálláshely

Tájékoztatjuk a Tisztelt Ügyfeleket 2018. január 1-jétől hivatalos ügyeit nem csak papír alapon, hanem elektronikus formában is elintézheti.

 

Elektronikus ügyintézés az önkormányzati hivatali portálon általános tájékoztató

 

Az ügyindításhoz szükséges nyomtatványok űrlapjai elérhetők az elektronikus ügyintézési portálon (Önkormányzati Hivatali Portál): https://ohp-20.asp.lgov.hu

 

 

 

Településképi kérelem nyomtatvány

Innen letölthető: Településképi kérelem nyomtatvány

 

Településképi bejelentési eljárás

 

Mád Község Önkormányzata Képviselő-testületének a településkép védelméről szóló rendeletében foglaltak szerint a polgármester építmény építésére, bővítésére, településképet érintő átalakítására irányuló építési, összevont vagy fennmaradási engedélyezési eljárásokhoz településképi véleményt ad.

 

A rendelet hatálya kiterjed minden természetes személyre, jogi személyre és jogi személyiséggel nem rendelkező szervezetre, aki (amely) az Önkormányzat közigazgatási területén

  • jogszabályban építésügyi hatósági engedélyhez kötött építési tevékenységet végez, vagy azzal összefüggő építészeti-műszaki tervdokumentációt készít,
  • jogszabályban építésügyi hatósági engedélyhez nem kötött építési tevékenységet végez, vagy azzal összefüggő építészeti-műszaki tervdokumentációt készít,
  • reklám-berendezést helyez el, tart fenn vagy kíván elhelyezni, valamint ilyen céllal felületet alakít ki, illetve
  • meglévő építmény rendeltetését – részben vagy egészben – megváltoztatja.

 

Hulladékgazdálkodási díj megfizetése alóli mentesség iránti kérelem

Kérelem letölthető innen

 

FELHÍVÁS

GAZDÁLKODÓ SZERVEZETEK RÉSZÉRE !

 

A hulladékgazdálkodási közszolgáltatásról szóló 10/2016. (VII.6.) önkormányzati rendelet értelmében nem kötelező a hulladékkezelési közszolgáltatást külön igénybe venni és azért díjat fizetni azon gazdálkodó ingatlanhasználónak, akinek a székhelye, telephelye, fióktelepe azon lakóingatlanba került bejegyzésre, ahol tulajdonosa, ügyvezetője, illetve annak közeli hozzátartozója természetes személyként a közszolgáltatást igénybe veszi. 

 

A díjfizetés mentesítéséhez az önkormányzat jegyzője állít ki igazolást, mely igazolás birtokában a gazdálkodó szervezetnek kell kezdeményezni a közszolgáltató felé a díjfizetés alóli mentesítést.

 

A kiállított igazolást a gazdálkodó szervezet az érvényesítés évét megelőző  minden év december 1. illetve december 31. napja között kell, hogy benyújtsa igazolható módon a közszolgáltató felé.

 

Az igazolás kiadásához szükséges kérelem nyomtatvány benyújtási határideje: 2021. december 15.

 

Kútbejelentés

Tájékoztató kútbejelentésről

Kérelem letölthető innen

ADATLAP - Vízjogi üzemeltetési és fennmaradási engedélyhez - Fúrt kút

ADATLAP - Vízjogi üzemeltetési és fennmaradási engedélyhez - Ásott kút

 

TÁJÉKOZTATÓ AZ ÁSOTT ÉS FÚRT KUTAK VÍZJOGI FENNMARADÁSI ENGEDÉLYEZÉSI ELJÁRÁSÁRÓL

 

Meghosszabbította a kormány az ásott és fúrt kutak ügyintézését. Az engedély nélkül létesített kutak vízjogi fennmaradási engedélyezésére 2023. december 31-ig van lehetőség.