Adónyomtatványok

Nyomtatóbarát változat

 

Tájékoztatjuk a Tisztelt Ügyfeleket 2018. január 1-jétől hivatalos ügyeit nem csak papír alapon, hanem elektronikus formában is elintézheti.

Az ügyindításhoz szükséges nyomtatványok űrlapjai elérhetők az elektronikus ügyintézési portálon (Önkormányzati Hivatali Portál): https://ohp-20.asp.lgov.hu.

 

 

Elektronikus ügyintézés az önkormányzati hivatali portálon általános tájékoztató

 

 

Önkormányzati hivatali portál

 

A Portál a természetes és nem természetes személyek számára biztosít elektronikus ügyintézési lehetőséget. A Portál bárki számára elérhető (az alábbi linken: https://ohp-20.asp.lgov.hu), azonban tényleges elektronikus ügyintézési funkciói elektronikus azonosításhoz kötöttek.

A Portál funkciói:

  • Ügyindítás: Az ügyindítás tulajdonképpen egy elektronikus űrlap benyújtását jelenti.
    • online űrlapkitöltéssel és rendszeren kívüli (pl. kinyomtatás utáni postai) beküldéssel (azonosítás nélkül is elérhető szolgáltatás),
    • online űrlapkitöltéssel és beküldéssel (az ügyfél azonosítását igényli),
    • a portálon keresztül az integrált e-Papír szolgáltatás is elérhet, azon ügyekre, amelyekhez nem áll rendelkezésre a konkrét ügyhöz tartozó strukturált űrlap.
  • Ügykövetés: az ügyfelek lekérdezhetik az általuk, a Portál felületén elektronikusan indított helyi önkormányzati ügyek státuszát is (az ügyfél azonosítását igényli),
  • Adóegyenleg lekérdezés: az ügyfél lekérheti adott településhez tartozó helyi adó egyenlegét (az ügyfél azonosítását igényli)

https://ohp-20.asp.lgov.hu